Director Businessline Sales, KPN

Martijn Teepen

Je opdracht bij KPN Customer Service was primair om de basis op orde te brengen en richting te geven aan een service-afdeling van 320 FTE om de beweging te maken van het sturen op cijfers naar het besturen vanuit intrinsieke motivatie. Dit moest leiden tot een grote medewerkerstevredenheid en een hogere klanttevredenheid. Ik ben zeer tevreden over je aanpak en inbreng. Je hebt in korte tijd mooie stappen met de 18 teamleiders en hun teams weten te bereiken, waarbij de basis met de dag meer op orde is gekomen. Je rol heb je ingevuld middels persoonlijk contact, een laagdrempelige manier van benaderen en door het meenemen van de medewerkers in de ‘WHY’ van KPN. Hierdoor ontstond steeds meer enthousiasme en vertrouwen in de nieuwe richting. Ik bedank je voor de goede invulling van je rol waarbij je vanaf de eerste dag al echt onderdeel bent geweest van het MT.

Onze klanten zijn onze ambassadeurs

Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.